Co zbylo z lidového vozidla?

" "

V rámci nacistického Německa jen pár kousků, zkušebně vyrobených před válkou. Pak se město pro výrobu vozů KdF zaměřilo na výrobu vozů pro armádu. Byly to zejména proslulé KdF 82, jeho obojživelný bratr KdF 166 a světe div se – KdF 87, kde na armádní šasi nasadil Ferdinand Porsche – faktický zakladatel automobilky Volkswagen karoserii, dodnes dobře známou a dodnes nazývanou Brouk.

Přes opravy Junkersů k vítězné porážce

Další věcí, kterou se za války fabrika zabývala, byly opravy letounů pro Luftwafe Junkers Ju 88. A když Německo válku prohrálo, postarali se Britové o urychlené rozjetí výroby později tak proslulých Brouků, aby co nejrychleji mohli dostávat od Německa splátky na vyměřené válečné reparace. A tak začal vzestup automobilky na světovou úroveň.

Co zbylo z lidového vozidla?
5 (100%)1
336x280-nocnikosilky1-1429533436.jpg